Esilamm 21+5. Günümüzdeyiz akşamları Karnım o kadar sertleşiyor ki iğne batsa patlcak gibi sizde de oluyor mu acaba
Sulee1 Esilamm karnın sert olması normal doğuma ve sertliğr işaret dikkat et derim bende çok yorulunca sertleşyo
Denizim Esilamm benim ayakta kalinca oluyor doktoruma sordum sertligin yaninda agri yoksa sorun degil sık sık dinlen dedi,suan 27+1 haftalığım 20.haftalardan beri var bu sertlik
Deletedmom67 Esilamm yatış şeklinden yada yoruluyorum ondan diyorum kendine kendime am ama bende net blmıorm cnm
BeyzaGnaydn 24haftaligiz uzun suredir bende de var, doktorum bol bol su ic ve dinlen uzan dedi. Fazla kasilma erken doguma sebep oluyor, dikkat etmek lazim..