Hcrsrknilay14 benim de yüksekti hemen dahiliye yönlendirdiler , dahiliye de gastroentelojiye . Karaciğer ultrasonu girdim tüm safra kesesin böbreğe karaciğer baktılar . Orda bişey cıkmadı hersey yolundaydı . İlacların yapabileceğini söyledi kadın doğum doktorum. Kullandığım vitamin ve kan ilacını bıraktırdı. Onun dısında dahiliye ve gastroenteloji de ilac vermedi . Takibe alındım . İlacları bıraktıktan sonra enzimlerim düştü . Meğer vitamin ilacları yapmıs suan hic bir ilac kullanmıyorum ama her ay yine de enzimler için tahlil yapılmak lazım kontrol amaclı