zeome hamilelikte epilasyona gideniniz varmı ben doktoruma sorduğumda gidebılırsın demişti virüs çıktı gidemedim progestan kullanımı sonra hormon degısımıde var tabi bi tüylenmem arttı virüs kalkınca gitmeyi düşünüyorum varmı benım gibi olan
Zuhraa zeome epilasyoncular yapmiyor zaten canım gitsen de hamilelikte faydasini gormezsin hormonlardan çıkıyor. Ben lazerliyim evlenmeden once yaptirmistim. 25 haftalık hamileyim ama çok olmasa da tuylenmem var. Hamilelikten sonra gitmeni tavsiye ederim. Bende doğumdan sonra 2 3 seyans gidicem
MelikeAkin zeome benim doktorum izin vermedi riske atma radyasyon isinlari var dedi zaten gittigim yerde biz hamilelere yapmiyoruz deyip kaydimi dondurmustu. Ndyag alex igneli yada buzlazer hepsine gore degisyor demekki
Btyas34 zeome ben öncesinde 6 seans epilasyona gittim şehir değişince yarım kaldı cihazımdan memnunum baya etkili genital bölge zaten zor bir yer ama tüy şeklinde seyrekleşti şimdi hamilelikten dolayı göbeğimde ve çenemde çıktı doktorum 9 ay bekle dedi bende bekliyorum :)
turunculuanne Gebelikte kanıtlanmış bir zararı yok. Benim evde lazer aletim var. Yine de özel bölgeye ve o civara uygulamıyorum ama kollarıma falan yapıyorum ara ara
ayseeemiray ben evlenmeden önce gitmiştim lazere koltuk altı filan için bitti şükür ama evlendikten sonra birkaç yerime daha gitmek istedim gitmek istedim hamile kalınca vazgeçtim korktum ama çok rahatlık😆
Btyas34 Nur5516 bu konu tamamen tercih meselesi bazı doktorlar sıkıntı yok diyor bazıları sıkıntı olabilir diyor bu noktada karar sizin 🤗
zeynepki @zeome ben yaklaşık 3 senedir lazer epilasyona gidiyorum. Şu an gebeyim. Estetisyenim hormonlar arttığı için şu an uygulanacak lazer tüyleri azaltmaktan çok artırır dedi. Doğumdan 1-2 ay sonra gidicem nasipse