Eylul_ ben hiç aramadım doktorumu bastım gittim valla çevremdeki herkez gitme bebek oynuyo iyi işte dedi babam bile kızyodu gitme kızım ortalık kötü die ısrarla gittim geçen haftayı ful hastanede geçirdim perinatalok aradım bulduk gittik bu hafta yine kendi doktoruma gittim her hafta çagırcam takip edicez mecburuz tedbirini al gel bişey olsa kendimi affetmem asla o yüzden gidiyorum hiç düşünmeden ki böyle bişeyde yeni çıktı doktorum bile şaşırdı 🤷♀️