MineKasp Hanımlar merhabalar 35+2 günlük hamileyimm. Virüs ten çok tedirginim doğumu çok düşünür oldum. Acaba sizin doktorlariniz doğumu kaçıncı haftada yapacak hastalık dolayısıyla erken alma durumu yaşayan varmı acaba
2020annesi MineKasp bunu bende cok merak ediyorum normalde bebek donmezse 10 mayistan sonra aliriz normal olursa 20 den sonra demişti bu hafta kontrolum vardi 3 hafta sonra gel dedi o zamnda 37. Haftaya giriyo olucam bebek de hala dönmedi galiba gelmisken dogurtalim der mi bilmiyorum😂
MineKasp 2020annesi bizimde 4 Mayıs 38 +5 oluyor ama 21 Nisan’da 37 haftalik oluyorum işte bende acaba alirmi diye merak ediyorum
2020annesi MineKasp hayirli vakitte dogarlar insallah gercekten zor gunlere denk geldik hakkimizda hayirlisi olsun