Mkelebek Kizlar merhaba Isme ozel olarak neler yaptirdiniz bebislerinize. Bir suru sey var kafam karisti acaba sadece nevresim tk mi yaptirsam. Hastane cikislari cok fazla giyilmeyecek nede olsa. Nevresin daha kalici oldgu icin boyle dusunuyorum. Ne dersiniz