Doktora ilk gittiğimde 5hafta 4günlük demişti 2hafta sonra gel dedi bugün tekrar gittik kese 15mm ama adet tarihinden 2hafta geç döllenme olmuş dedi 4gün sonra gel şu an 5hafta 4günlük dedi yeni tarihe göre 6haftalıkken duymamız lazım dedi çok tedirgin oldu bu konuda tecrübeli olanlar yardımcı olabilir misiniz