Hcrsrknilay14 20 haftalık hamileyim 🤰🏻Allah nasip ederse prenses kızımız olucak. Fakat isim konusunda sıkıntılarımız var 🤦🏻♀️ İLAY isminin yanına uygun isim onerirmisjniz???
Didi6 Hcrsrknilay14 Ilay hoş bir isim. E harfiyle başlayan bir isim yakışır gibime geliyor 🥰 İlay Esra İlay Ece Ilay Ezgi
Nse Hcrsrknilay14 aman canım o isim konusu hepimizde dert vala daha hamile olduğumu ogrenir öğrenmez bizim evde kavgalar başladı 😂
Hcrsrknilay14 Nse aynen valla biiirsuru isim buluyorsun ama içine sinmiyor 🤷🏻♀️ Valla bende öyle oluyo
Nse Hcrsrknilay14 bende buldum bir sürü isim en son üç isimde karar vermiştim kura çektik Zümra Lina koyacaktim ama rüyam da kizimi gördüm Ebrar diye seslendim aynı rüyayı üç gün gördüm vardır bunda bı hayır dedim ve rüyam da ki ismi koymayı düşünüyorum