Supersmomm esilax dikkat ettimde konularınız hep cinsiyet üzerine bi yorumda da demişsiniz ki; etrafımda beni kıskananlara inat kız değil Erkek olsun istiyorum. Ne biçim bi düşünce tarzınız var daha 2 aylıkmış sürekli cinsiyet konusu acacağınıza oturunda dua edin sağlıklı ve hayırlı bir bebeğinizin olması için.. Okadar çok denk geldimki konularınıza sessiz kalamadım. Kbakmayın
SonerTubaYilmaz mavi bende 16 haftalıkken ögrendim cinsiyetini ama herkes yanılma olabiliyor diyor ve suan kafam karışık hareket ediyor mu peki
ElifAppo Ay bende çok merak ediyodum doğru çıkar mı acaba diye erkek gösteriyor benim de bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlarda bebişler😇😇
mavi SonerTubaYilmaz benim en başından beri seyirme vardi suan da hareket yok ama karnimda sanki takla atıyor 🙂) 1 hafta sonra randevum var zaten kesinleşir sanırım cinsiyette
BeyzaGnaydn Ben hepsine bakmistim meraktan, çin, rus birde biyolojik mi ne var hepsindd kiz cikmisti, Allahin izniyle bi kizim olcak, 24 haftaligiz😍🤗🤗