GgunaY korku oluyor evet hele benim eşiöin ailesi normal doğumdan korktuğum halde sezeryandan da korkutmaya çalıştılar beni neymiş normal yapcakmışım. Çok moralimi bozdular herkesin hayatına karışan insanlardan nefret ederim! Ama korkmayın bir şekilde ağrılı geçecek bir süreç olacak ama sonu güzel olacak inşallah🙏🏻🧿 ben normal doğumun kordon dolanması, nefes alamama gibi olaylarından korkuyorum çevremde başına gelenler oldu. Olacağı varsa kimse engel olamaz ama siz içinşz rahat edecek şekilde yapın kimseyi dinlemeyin. İnsanlar kendi işi dışında her şeye musallat olmaya bayılırlar malesef