Selamünaleyküm arkadaşlar. Birşey sormak istiyorum özellikle doğum yapan arkadaşlar yazarsa bilgilendirirse çok sevinirim. Arkadaşlar malum virüsten dolayı hamileleri fazla tutmuyorlar hastanede. Doğum yapan arkadaşlarmız da bi gün kalıp çıkıyoruz falan diye yazıyorlar merak ettiğim birşey var özel hastaneler de fotoğraf çekimleri oluyordu acaba bu durumdan dolayı çekim oluyor mu olmuyor mu? Ben fotoğraf çekimi istiyorum şu an 27′ci haftama girdim bugün doktorum 36 ila 37′ci haftada doğum gerçekleşecek sezaryen olacaksın demişti.