Hahhsueoe Merhaba kizlar 26+6 haftalığım doktorum doğum günü icin 25 temmuz günün doluyo demişti bu haftada olup doktorundan gün alan varmi🤔
Mkelebek Hahhsueoe bende 26+4teyim canim. Benim doktorum 13 temmuz dedi. Daha dogrusu 28 haziran 13 temmuz arasi gorunuyo dedi sezeryanida dusunerek sanirm
hulya4627 25+5 im ultrasonda doğum tarihimiz 20 temmuz görünüyor doktorumda 20 25 arası muhtemelen dedi ama daha var belli olmaz bence
Bulutalazinannesi hulya4627 benimde aynı canım ama ikinci gebeliğim olduğu için sezaryen olacağım mecbur. O yüzden doktor 9-10 temmuzda alırız dedi. Bakalım Rabbim nasip eder inşallah
Kismett Bende normalde 20 hazrn da40 haftam oluyor ama doktr mayis sonu belki hazrn ilk haftasi dogum olur dedi.
merve57 Bende 24+1 im doktor 30 temmuz dedi 40 haftalık olarak tabi ben normal doğum beklediğim için daha öncede olabilir