Selam canlarm…26 haftadan beri erken doguş riskm var …. Ve yarin 35 olcam inanamyorum cunki her an doguracaü gibiydim….35 gorceyme hic inanmadm…ama Allahma cok şukir olsun…kizlar doktornz ne derse onu yapin inanin nasil mutluyum…ama bi haftada dogmasn diyorum 36 olsun sonra…inşAllah kizlar her kes vaktinde dogursun salikli olsun inşAllah