Merhaba bugün 38+6 dayız ultrason muayenesi nst ve çatı muayenesi yapıldı doktor pazartesi gel dedi normal kontrol sandım yatisini yapalım dedi doğum normal mi olacak diye sordum belden uyuşmali normal denicez normal doğum yapabilirsin catin uygun dedi. Şok oldum odadan çıktım sonra döndüm doktor yoktu sekreterine aç mı tok mu gelmeliyim dedim farketmez ameliyat olmayacaksın dedi suni sancı mi verecekler dedim hayır açılmayı kolaylaştırıcı ilaç denenecek normal doğum yapacaksın dedi.ben hiç bişey anlamadım öyle bı ilaç mı var suni vermeyecekse acilmam olsa bile sancım olmasa nasıl doğum olacak.suan şok olmuş durumdayim hiç bişey anlamadım