MFA Merhaba hamişler bugün 40 haftamıza girdik doktorumun tahminine göre doğum bugün olmaliydi ama olmadı 😂hiç bir belirtim yok içinizde Aynı durumu yaşayan oldumu 3 gün önce geldim doktordan bu arada
Kayarozlem8023 MFA bende 39+1 im bakalım neler olacak😂😂😂benim doktorum gelmezse 41 e kadar bekleriz dedi
Asenademr MFA benimde son günüm yarın ama bemde de tık yok aynı senin gibi 41. Haftaya kadar bekleriz dedi doktorum 😂🤗💕
LittleAnneee 39+5 den selam 😂🙋🏻♀️ bizimde sözde 2 gün kaldı artık ümidimi kaybettim 14 ü ne kadar bekliyelim dedi doktor gelmezse suni ile başlatırız dedi 😐
LittleAnneee MFA ne gibi belirtilerin var benim belim ağrıyor adet olacakmışım gibi bazen onun dışında çok fazla büyük tuvalete çıkıyorum günde 2 den fazla oluyor bazen son 1 haftadır böyle
Rbaglr49 Kızlar bende 39+2 ci haftadayım doktor gelmezse suni sancıyla doğuracaz dedi hicbir gelişme yok ne yapayım bilmiyorum
LittleAnneee MFA hadi ya 😂 güzel yandan bakalım bu bebeler en fazla 1 hafta sonra doğacaklar zorla ya da güzellikle 😂😂
MFA Ben 5 Temmuz’da adet oldum 4 gün durdu sonra görmedim 13 Ağustos da doktora gidip kan testi yaptım 3 haftalık dedi bana yanı ama şuna bişey yok