Merve44 neden başkalarından fikir alıyorsunuz kendi hür iradeniz var herkesin düşüncesi farklıdır. Ben başından beri sezeryan olacağımı söylüyordum ve 19 gün sonra Allah nasip ederse sezaryen olacağım. Ve ilk doğumum tercih meselesi bu. Burda herkes yaşadığı süreçleri size aktarabilir ama düşüncelerinizin değişmesi yönünde olmamalı bu. Sonuçta sizin bebeğiniz onu siz dünyaya getireceksiniz ha normal ha sezeryan elbtte ikisininde zorluğu olacaktır ama doğanın kanunu bu acı çekmeden zorluk çekmeden güzel şeylerin tadına varamayız.