Gulanelis 29+1 im sizce bebegin ayağı falan mıdır ya kızlar oturmak işkence sanki biri omuzlarına yük koymuşta taşıyormuşum gibi gövdemi dik tutamıyorum?
Gulanelis Oznur_11 yaa aklıma gelmedi valla yürürkende dik yürüyemiyorum nefesim kesiliyor omuzlarımı düşürüp gövdemi one atınca daha rahat yürüyorum