Merhaba arkadaşlar hamileliğimin başından beri bu formda birçok şeyi okudum ama sıra bana geldi sanırım doğumum olacak suyum geliyormuş ama bende sancı flan hiçbirşey yok şuan sadece 3 cm açıklık varmış eve bile göndermediler direk hastaneye yatışım yapıldı su geldikten sonra normal doğum ne zaman başlar nasıl oluyor ? Ayrıca ben tip2 diyabet hastasıyım insülin kullanıyordum ne kadar süre aç kalacağımı da bilmiyorum şekerim düşer mi yükselir mi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum nasıl bir yol izlemeliyim suni sancı vereceklerini söylüyorlar şart mı ki kabul etmeli miyim ?