Sabah 7 gibi lavaboya kalktım çıkarken altımdan baloncuk gibi bişy patladı ped vardı o kadar uykuluyfum ki tekrar uyumaya gittim yarım saat sonra bi daha uyandım lavabo için ve baktım ki kahverengi bişy var pedimde ondan sonra belimde ve karnımda ağrılar hissetmeye başladım şuana kadar sürüyor ve harktt edincede geçmiyor 😓 sizce doğuruyor muyum 37+4 😔