MeryemEnes1 riskli diyenler var bilemiyorum ama ben alttan baktırmıştım mecbur kalmıştım kanamam olduğu için. Kanaman yoksa hiç alttan muayene olma bence bi hafta daha beklesen daha mantıklıydı ne acelesi var ki hatta senin yerinde olsam 8. Haftaya kadar beklerdim 8. Hafta da kalp atışı da duyuluyor onun için tekrar gel diyecek büyük ihtimalle