Razis1 Ya asi günüm gecikti asi olmam lazm 23 hastalığım kan idrar almadan yapmiolar onu da yaptırmak istemiyorum gerçekten sinir oluyorum artık kaçtır gidiyorum şu gün gel kan alalım 2 gün sonra da gel asi yapalım gerçekten sorumsuzluk
ipeginannesi Razis1 ne aşısı için kan idrar istiyorlar? Tetanoz içinse hiç bişey istememişlerdi benden ilk aşımda
Sltn01 Razis1 izlem gününüz gelmişse kan almak zorundalar değerlerinize bakmak için ama kan vermek istemiyorsanız dilekçe yazıp size imzalatırlar ama aşınızı yapmak zorundalar kan almadan aşı yapılmaz diye durum yok o görevleri