32 haftalık gebeyim 3 aydır bu illetle cebelleşiyorum kaşıntı yeşil akıntı vajinamda şişlik, doktorum düşük dozla başladı şuan 600 mglık fitil kullanıyorum birini 2 gün önce kullandım diğrini yarın kullanıcam ve acayip iltihap söküldü 😏😔bakalım doğuma kadar nolucak