Arkadaşlar şubatta ayın 8 inde regl oldum, martta 9 unda. Nisan ayındayız ben 10unda bekliyorum tahminen. Gebelik belirtilerini yaşadığımı düşünüyorum az çok. Ama sanki bugün adet olmuşum hissi geliyor bir bakıyorum olmamışım. Düne kadar (2 haftadır) kasık ağrısı, bulantı, bel ağrısı, kabızlık, bacak kampı, ayaklarım da yanma oldu. Ama bugün hiç belirtim yok. Sabah sadece kasığımda yanma hissettim bi kaç dakika sonra geçti. Sanki altımda bir şey akıyormuş hissi oluyor. Var mı bunu yaşayıp hamile olduğunu öğrenen. Bir de eşim 3 gün önce beni rüyasında hamile görmüş.Test yapmayı düşünmüyorum. Adet geçikirse yapacağım.