Herkese merhaba kızlar ben bugün 36 4 üm dünden beri karnım çok sert bebek çok toplanıyor asla oturamıyorum göğüs kafesime batıyo sanki sürekli idrara gidiyorum ama sanki bitmemiş gibi kalkıyorum aşırıda gaz sorunu cekiyorum aranızda yaşayan varsa söyleyebilir mi neden böyle oluyor. Birde heleki idrara sıkıştıgımda daha da sert oluyo karnım…