Esraorhan Kızlar örgü korumalık yaptırmayı düşünüyorum, ama kullanımı nasıl, yıkanası vs tecrübe edeniniz yada benım gibi düşüneniniz var mı??
Betultatlisu Esraorhan ben internetten düğüm yastık sitesinden 4 örgü modelinden sipariş verdim. Daha dün verdim gelmedi henüz. Ama orda yikanabilecegi yazıyor. Eğer buguk gelip yikanmazsa iki parsa şeklinde yaptırabilirsiniz. Ben iki parça olsun istemedim bide büyük benimki bir şekilde temizlerim
Minik-mucizem123 Esraorhan ben kendim yaptım makineye atıpta yıkayabildim. Zaten içi elyaf olduğu için çok rahat eğilip bükülüyor 😂
Esraorhan Gamzedngdn kimse yok sanırsam ya, çok begendim bi model ama kullanımı nasıl merak ediyorum, yıkanması filan, satıcılar güven olmuyor malesef
Gamzedngdn Esraorhan bacım herkes karantina da mutfakta esir oldu erkekleri doyurcam derken ondandır belki 😂
Esraorhan Gamzedngdn ya demi 😄 ben boykottayım, yeter bunaldım sıkıldım ayağına hiç bişi yapmıyorum 😁
Esraorhan Betultatlisu büyük beşik için yaptırdınız herhalde demi, benımki 70*130, baş kısmına yaptırıp ayak kısmına yaptırmıyım diyorum, bide 4 lü daha mı iyi olur acaba 3 lü yaptırcaktım ben ama 🤔
Mom2892 ben trendyoldan aldım 2.6m lik çok hoş duruyor kullanışlı yere koyunca vs de, ve orada fiyatı uygundu. makinede 30 derecede yıkanır yazıyor ama ben güneşte bikaç gün beklettim gelince henüz yıkamadım
Gamzedngdn Esraorhan boykot filan işlemiyor ki 🙄 ben aç değilim diyorum ben açlıktan öleyim mi diyor kıyamıyorum 😣
Betultatlisu Esraorhan ben Montessori için yaptırdım 500 cm 😁 istersen yaptiracagin yerleri ölç ona göre sipariş verirken ölçüler yazıyor. Yada Instagram’dan yazarsan yardımcı olurlar. Beşiğin yukardan aşağı boş kalan yerleri ölç cm olarak bak. Benim 23 cm o yüzden 4 lü örgü yaptırdım
Mom2892 Esraorhan normal beşik için. öndeki kısıma bişey koymadım yastık falan konur nasılsa. tam oldu şuan 70*140 beşik için