Bende 27+1 haftalik hamileyim daha 10 dk once hayatimda ilk defa boyle bir aci gordum gozlerimden yas geldi kasik bolgemde napicagimi bilemedim sonra kendiliginden gecti muhtemelen buyudugunden oturu diye dusundum hatta normal mi boyle olmasi bu zamanda diye dusundum blogunuzu gorunce demekki bu haftalarda normal