Birhemsire_anne bende kamudayım 112 de 19 marttan bu yana idari izindeyim, bende 32. Haftada çalışabilir raporumu aldım 1mayıs itibari ile de doğum öncesi izne ayrılıyorum, sabit ve maaş kesin de döner(performans) yatmaz diye düşünüyorum. Benim derdim yatmazsa yatmasın da, çalışabilir raporu aldığımız 4 haftayı doğum sonrasına aktarsınlar valla benim için dünya eder 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌼🌼