Gedonas17 canım hayırlı olsun öncelikle, ben de çok şiddetli sancı çektiğimde sordum doktora ya yerleşecek ya da vücudun zararlı bi gebelikse kendiliğinden atacaktır zaten demişti. Bana sol taraftaki yumurta çatlamış demişti onla alakası var mı yok mu bilmiyorum ama bazen sadece solda sancı oldu bazen bütün kasıklarım ama 1 hafta sonra yerini göğüs ağrısına bıraktı 😄 bol bol dinlen 😘