Karadeniz61 Arkadaşlar adetim 7gün gecikti 8. Gündeyim test yaptım silik çıktı ilk gebeliğim olacak 21aylık evliyim [url=https://resimyukle.xyz/i/5LJQy5][img]https://i.resimyukle.xyz/5LJQy5.jpeg[/img][/url]
mlsmrtgll Karadeniz61 hayırlı olsun canım rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin 🙏🏻 Çizgin pekte silik degil aslında ama kan verip değerine baktır ☺️
Karadeniz61 Ebruyildiz Ess34 Tuqceee33 Nihall23 mlsmrtgll yaaa gerçekten mii😳 şu korona muhabbetinden çok korkuyorum ama ptesi ilk iş aile hekimine gideceğim 🤗 ben net kocaman aynı c çizgisi gibi bir çizgi olacak sanıyordum 🙈 yaa şuan leyla gibiyim🙈
mlsmrtgll Karadeniz61 ben çok çok silik şekilde görmüştüm 😂😂 endişe etme taze anne ☺️ Kan ver takip et kan değerlerin 3000-5000 arasında iken kadın doğuma git kese o değer aralıgında görülüyor genellikle
Fatos84 Karadeniz61 hayırlı olsun inşallah sağ sağlim kucağına alırsın çizgi gayet net benimki daha silikti ilk gördüğümde ama günüm geçmemişti son haftada hamile kalmış olabilirsin 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Karadeniz61 Fatos84 inşallah yaa gerçekten şuan inanamıyorum ilk gebelik olacak ağlasam mı gülsem mi bilemiyorum korkuyorumda çok umutlanmakta istemiyorum🙈 rabbim isteyen herkese nasip etsinn