Normal doğumu yaşamak istiyorum son doğumum oluck zaten ve hep normal istemiştim mecbur ilk doğum sezeryan olunca peşinde öyle oldu bu sefer 6 buçuk sene arası olucak yapabilirsem çok istiyorum vd sezeryandan sonra 1 hafta hep acısını çekiyorum normalde doğumdan sonra hiçbir acı kalmıyormuş