Zsnbr aslında bazen bende bunu düşünüyorum benim annem babannem 9 tane doğurmuş o zaman ovulasyon günümü vardı belki en son ne zaman adet olduklarını bile hatırlamazlardı. Bunu düşündükce bu testi bırakmak istiyorum resmen yumurtlama günü geçince artık ilişkinin bir anlamı kalmadığı düşüncesine giriyorum bu doğru diyil bence şuan yazarken fark ettim 😁