Zsnbr canım bende geçen sene kürtaj oldum. Herkes gibi bende birlikte olunca not alırdım. Neyse bebek düşünelim artık dedik. kürtajın üstünden bir yil geçmişti . Mart 10 ve 15 not aldım birlikte olunca . Vuris ortaya çıkınca biraktik dedik ortalık karışık hastane hastane gezmeyiz. Adet günüm geçti bir baktım hamileyim. Gelelim ayak kaldirmaya vs. Ben birliktelikten sonra popoma minder alırdım. Bikere sabah 5 te oldu.
Bide gece 2 de . Yani ayağı kalkmadan uyumuştum. İşte böyle.
Aslında biraz nasip birazda zaman. Sende hemen kalırsın diye düşünüyorum. Umarim herşey gönlünce olur 😊 şuan biz daha çok küçüğüz. Peşimizden gelirsin 😍❣️