xoxoebruxoxo Selam güzel anneler 15haftalık hamileyim doktorum iki hafta önce kan hapı, balık yağı ve vitamin d 3damlası verdi. Bir hafta kullandıktan sonra vücudumda kaşıntı kabarma ve kızarıklık oldu. Böyle bişey başına gelen varmı?
perihankrkya xoxoebruxoxo benim hiç olmamıştı cnm şuan 23+1im hala kullanıyorum damlayi falan alerjin mi var başka birşeylere o mu tetikliyor yoksa 😊
xoxoebruxoxo perihankrkya yok canim ilk defa böyle bisey oldu bende ilaclardan süphelendim doktorum suan hepsini biraktiridi takibe alalim dedi
Nergizleyla Bana da olmuştu . Ferro sanal kanal hapı kullanıyordum o alerji yapmış. Kanı hapını değiştirince kaşıntımda geçti.