Hanımlar iyi günler. Valla utanç içinde soruyorum, doğumdan sonra annemde kalacağım için, doktorum o şehirde. Şehirlerarası yasaktan dolayı muayeneye gidemiyorum. Yardımcı olabilecek varsa bekliyorum. Vajina girişimde, içerden biyer biraz aşağı inmiş gibi, dışarda değil ama, nohut gibi. Şişlik falan değil. Ya da varis de değil. Ya da böyle sonradan oluşmuş birşey gibi de değil polip kist gibi. Sizde de böyle değişiklikler oldu mu? Bebegim gününe göre önde gidiyor çok şükür sıkıntımız yok. Hareketi sabit. Ve bu bende yaklaşık 1 aydır var. 28+3 olduk. Acaba baskıdan mi oldu? Kafam dünden beri kazan gibi.