Durucukum Kızlat hayırlı cumalar herkese bugun itibariyle 37. Haftama girmiş bulunmaktayım Rabbım hepimizin yardımcısı olsun size danışmak istedigim doğum sonrası korse kullanan veya tavsıye üzerine alan var mı ?