Dlktpl hayrlısı olsun bitanem sağlıkla gelsin ikiside 🌸 bende senin haftalarındayken çok paniktim sürekli kaybetme korkusu vardı maşallah şuan 34.haftayı bitirmek üzereyiz.. daha erken inş bir sonraki randevunda içine su serpilecektir emin ol.. benim erken doğum riskim yoktu 30. Haftaya kadr çalıştım ancak 27 lerde yalancı sancılar başladı şuan zirve yapmış durumda sürekli uzanıyorum ağır kaldrmıyorum çamaştları bile eşim makineye koyup asıyor yada hiç ev işi yapmadım gebeliğim boyunca halada yapmıyorum … olabldiğince dinlen ve pozitif düşün♥️ Elini koy karnına konuş meleklerinle🌸