Mrve26 kendi kuaförüme çok güvenirim saçlarım ona emanettir yapar eder oda diyor ki organık hem saçı yıpratmaz hemde protein var içinde daha canlı gözükür diyor diplere değmeden sık röfle yapalım dedii İnan daha iyi olur diyor normalde her ay açtırıp boyatıyordum hamile olmadan önce ama 5.5 aylık hamileyim tam hiç ellemedim