Kiwi12 Merhaba decavit ve gyno sanol kan hapı kullaniyordum bugün balık yağı verdi doktor ama eczane nasıl kullanılacağını da yazmamış yardımcı olurmusunuz ?ismi oceon 500mg '‘orzax’' 60tablet
Esma111 Kiwi12 ben alfalino kullanıyorum haftada 2 kez dedi doktorum. sizde haftada iki -üç kullanabilirsiniz.
Tuba_41 Kiwi12 ben 30 uncu haftaya kadar kullandım hep günde 1 defa olarak kullandım duosvit ti benim kullandığım
Gamzeozdemi EsraDeniz24 kaçıncı haftadan beri cnn benim gelişim geriliği vardı 28 de baslaidm 31deyim acaba etki ediyormu
EsraDeniz24 Gamzeozdemi ya ben elevit kullanıyordum onu içermediğimi söyledim bunu yazmıştı , bayadır kullanıyorum ama
Tatlisannedilekk Kiwi12 birgün decavit içiyorum birgün ocean mummy içiyorum tok karnına 1tane doktorumda eczacıda öyle kullanmamı söyledi😉
Gzmsydr Kiwi12 canım bende balık yiyemiyorum 18 haftaya girdim bugün acaba sonra mi kullanıyor yani bende doktora solemelimiyim beklesemmi
Glshhh28 Kiwi12 eczacı bana decaviti sabah kahvaltıdan sonra hemen iç, balık hapınıda öğleden sonra iç demişti. Öyle devam ediyorum.
Symcvk Haftadan beri kullanıyorum bebek için iyi dedi bi sıkıntı olmamasına rağmen günde 1 kullanıyorum canım
edatmr Kiwi12 tok karnına günde bir defa kullanıyorum aynı marka. Bir de yağın içinde çözünmesi daha çok olduğu için akşam öğünü sonrası daha uygun oluyor.
5858g Kiwi12 günde 1 tane tok içilir normalde balık yağları ama içerik olarak daha iyi balık yağı isteseydiniz keşke ocean çok iyi bi marka ama içeriğindeki epa dha oranı çok az hamilelerin en az alması gereken dha oranı 250 mg bu üründe 60 mg mesela
Kiwi12 5858g özelde ki doktor yazdı canım doktoru hc tanimiyorhm kendi dokyoruma gidemeyince mecbur kaldım birince inşallah kendi doktoruma gidebilirsem ona derim o duzeltir