1 senelik evliyim. Bebek istiyoruz eşimle. 5 ay önce sağlıksız gebelik olduğu için bebeğimin kalbi durdu. Geçen ay hamileymişim gibi bütün belirtileri hissettim.ama sonuç negatifti. Sol kasıkta batma.Nefes alırken Sadece yumurtlamada oluyor. Sanki içerde bi et kemiğe batıyor gibi. Ya da et kemiğe takılmışta nefes alınca pıt die ayrılıyor gibi.Adet olunca geçiyor. Lütfen yardımcı olur musunuz? Dr a gittim iyisin dedi. Ama bunu başka nasıl anlatabilirim bi bilgim yok.