Bahar9584 yok canım bana dediler ki sırt üstü yatarsan bebek nefes alamaz diye doktora sordum oda anne karnındaki bebek nefes almaz zaten dedi ilerleyen zamanlarda rahatsız olursun istesen de yatamazsın dedi sağ sola yat dedi
Sol tarafa yattığın zaman kan akışı daha iyi akarmış ondan sol diyorlar yoksa ölme felan olmaz Allah korusun sadece sırt üstü yatmamaya çalış
Bir zaman sonra istesen de tek taraflı yatamıyor sun ki uyuşuyor o tarafın yön değiştiritsin