Eylul_54 Canlar Yatak odam bayağı küçük yatak ve gardolabı arasında hemen hemn çok a bir akan var beşiğimi nasl terch etmelym szce park yatak tarzı haricinde katlanablen veya hoş kibar önereblcgnz ne var lütfn blenler bi fkir vereblr mi
2104 Eylul_54 benimde odam çok küçük aldım ama hala sıgabilceğini düşünmüyorum ☺️ Ben sepet beşik aldım. Çok kullanışlı değilmiş öyle diyorlar ama uzun süre birlikte yatırmıcam zaten cokta uygun fiyata aldım. İnstagramdan lux_bebbe sayfasından