Merhaba kızlar 2. Çatlatma iğnesinden sonra gebeliğim henüz çok yeni inşallah herşey yolunda gider bundan önceki kimyasal gebelikti 2 ay tedaviye ara verdim sonra yeniden başladım sizlere tavsiyem çatlatma iğnesi döneminde bolca Muz Muz Muz 🍌 🍌 tüketin eşinizle beraber 🤲🏻👏🏻👏🏻