Meliha3534 valla doğruyu söylemek gerekirse balık yağı kullanmayı bıraktım çok fazla acıkıyordum bir ayda tam 4 kilo almıştım ve çaliştşgim için her acıktığımda gece bile kalkıp yiyordum ilacı bırakınca normale döndüm acıktıkça ve yeterli şekilde yiyorum çok ve en önemlisi ekmegi bırakıp fındık ceviz süt daha cok tüketiyorum