Kuzucuk123 Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim ama felaket bi şekilde gaz sancısı çekiyorum doktor metsil verdi ama bi faydasını göremedim geceleri sancılanıyorum resmen aynı durumu yaşayan çözüm bulan var mi acaba şimdiden teşekkürler 🥰
30ekim19 Kuzucuk123 24+1im hala aynı sorun ilaç kullanmadım hiç kendimi sıcak tutyorum o kadar gece özellikle ayrı kötüyüm senin gibi maden suyu sakız felan denedimde faydası olmadı mecbur çekicez sanırım biraz daha
Kuzucuk123 30ekim19 sorma canım ya bu gece gaz sancısıyla uyanınca korktum bişey olcak diye öyle kötü bi sancıydı sabah kuru kayısıyı sıcak suda beklettim hem suyunu içtim hem tanesini yedim biraz iyi geldi aklında bulunsun seninde
Kuzucuk123 Asel21 ben sabah kuru kayısıyı sıcak suda beklettim hem suyunu içtim hem tanesini yedim şeninde aklında bulunsun bana biraz iyi geldi canım
Asel21 Kuzucuk123 o tür yapımları yapp da içmeyi falan sevmem ama iyi geliyorsa yapacağım teşekkür ederim canım