Burcunhb benim çalıştığım işyerinde de rapor alın alabiliyorsanız Heyet alın paranızı devletten alın dendi ama hiç bir yer rapor vermiyordu arkadaşlar alamadı maalesef sadece gebeyseniz verilebilir denmiş tesadüf benim de bunhafta günüm geçti 4+7 gebelik var. Haftaya bende Heyet alacam