Hanımlar bişey soracam ben 5 aylık hamileyim bebek neredeyse 1 aya yakındır hareketlerini hissediyorum öyle çok aşırı değil ama bu aralar bazen bir gün hareket etmiyor bazen de sadece akşamları az ediyor sizce normal mi doktora da gidemiyorum bu konu hakkında doktordan Bi bilgi alan var mı