Hll34 canım bende 2 hafta öncesine kadar çok şiddetli bel ağrısı çekmiştim doktora gittim hem kanda hemde idrar yolunda enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi bir iki gün kullandım geçti tabi hepsini bitirmem gerekiyordu ama midem bulanıp kustugum için içemedim , agrını çok iyi biliyorum geç kalmadan bi doktora git derim bide bol bol su iç,çok geçmiş olsun 😔