canım sağ damarında basınç var demek. kan akımı zor oluyormus yani oradan.
benimde sol tarafımda vardı coraspin kullanıyorum. 28. haftada doktorum baktığında basınç düzelmişti.
düzelmese dahi sadece bebek biraz zayıf doğar, bide gebelik zehirlenmesi olabilir ama coraspin bunların önüne geçiyor merak etme.
☺️