Nesrinnn Zararlı oldugunu bile bile elimden düşmüyor ev işi temizlik dısında kullanmıyorum gezmeye giderken bile elimde olur gurbette de olunca arayan cok oluyor kulaklıkla konusuyorum ama sizce etkiler mi cok
Cansummm Nesrinnn bende sen gibiyim ailemden uzaktayım ve ya hoparlörle konuşuyorum ya kulaklıkla konuşuyorum ama genel olarak elimde kullanıyorum illaki zararı vardır radyasyon sonuçta ki Dr lar aynı odada dahi bulundurmayın diyor ama malesef pek imkan olmuyor.
Kdrfts Nesrinnn canim bu yazdiklarini tlfdan okuyorum 😂 henuz tlfnun anomaliye neden oldugu kesin bir arastirma mevcut degil bunu zamanla yasayarak gorucez.
[silindi] Nesrinnn telefonuzu uçak modunda kullanın. Eğer evinizde wifi varsa hem uçak moduna alabilirsiniz hem wifiye bağlanabilirsiniz.
[silindi] Nesrinnn whatsapp’tan arayın diyorum bizimkilere bir şey olduğunda ilk başta bende o sıkıntıyı çektim ulaşamadılar ama baktım gün içerisinde çok elimde böyle yaptım bende