Kızlar merhabalar, daha dün burda safak kaç diyenlere 30 yazarken bugün doğum hikayemi yazıyorum. 5+3te tek kese göründü 6+3te sürpriz yaptı bize kızlarımız 2. Keseyi gördük. Başından beri gebeliğimde hiçbir sorun olmadı her şey yolundaydı sadece 3-4arası baş dönmesi yaşadım ama ona rağmen çalışmaya devam edebiliyordum. Tam +20 kg ile hamileliğim bitti🙄 pazartesi rutin kontrol için devlet hastanesinde randevuma gitmiştim nstden sonra muayenede doktorun ilk sorduğu ağrın mı var oldu, kasılmalarım artmıştı ama hiç sancı hissetmiyordum ultrason kontrolünden sonra bebeklerin birinin suyunda sınırın az altında azalma tespit edildi ve Araştırma hastanesine yönlendirildim ikiz gebeliğim olduğu için ordan da takibim vardı. Yine muayene oldum aynı şeyleri söylediler 3 günde bir nst takibi yapalım dediler. Bugün nst için ilk takibe saat sabah 10.30 gibi geldiğimde nstde yine ağrı çıktı öğleden sonra yatışım yapıldı saat 3 gibi ciğer geliştirici iğne vuruldum ve ne olduğunu anlamadan 18.30 gibi doğum haneye alındım. Spinal sezeryan oldum iğnenin yanmasını hafiften hissettim, ameliyat sırasında hiçbir şey hissetmedim sadece ufak tefek dokunuş gibi hisler, kızlarımın ilki 2270 diğeri 2500 gram doğdu yarım saat kadar yoğun bakımda kaldılar ve yanıma geldiler, solunum sıkıntısı yoktu Allaha şükür ve emme refleksi var direk olarak mamaya başladık ama her mama vermeden önce emziriyorum sadece şeffaf bir sıvı geliyor şu an inşallah emdikçe sütüm artıcak bebeklerimde kendini toparlayacak😊 sondamı çıkarmadılar sabahı bekliyorlar ve sonda çıkmadan ayağa kalkmamış söylediler şimdi ağrılarım hafifledi kızlarımı izliyorum doya doya 😊😊 Allah bekleyen herkesi hayırlısıyla kurtarsın evlatlarına sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah ❣️